Thomson Speedtouch 330 drivers

  • 15 January 2011
  • 2 reacties
  • 4210 Bekeken

Hallo,

Ik heb enige tijd geleden van Belgacom een USB modem (Thomson Speedtouch 330) ontvangen. Deze werkte goed op mijn Windows XP.

Vandaag heb ik mij een nieuwe PC aangeschaft met Windows 7 64-bit erop. Ik heb al wat gezocht op het internet, maar ik vind geen geschikte drivers meer. Ook de installatie cd van Belgacom werkt niet.

Wat kan ik hieraan doen, of moet ik een nieuwe modem gaan halen in een Belgacom winkel?

2 reacties

Volgens de website van de producent (http://www.speedtouch.nl/i_vista.html#w7) wordt voor deze USB modem geen Windows 7 software ontwikkeld. Belgacom contacteren voor een nieuwe modem, of de drivers voor Vista proberen ?
Beste dj_ke1991,

Er zijn inderdaad geen drivers van een Thomson Speedtouch 330 beschikbaar voor Windows 7.

U kan wel een nieuwe modem gaan halen bij een Belgacom Center. Daar in hebt u momenteel 2 opties.

- U koopt een modem en u krijgt een wettelijke garantie van 2 jaar. Als de modem na 2 jaar defect geraakt kan u deze niet meer kosteloos omruilen.

- U kan nu ook een modem levenslang gratis huren en als deze dan defect geraakt kan u hem ook levenslang laten omruilen.

Mvg,

Eva van Belgacom.

Reageer