tevredenheid proximus

  • 9 October 2015
  • 3 reacties
  • 342 Bekeken

Beste,



Ik krijg af en toe een oproep van het nr 025 88 27 19 Met iemand die zegt te bellen voor proximus, die vraagt dan of ik niet tevreden/tevreden/heel tevreden ben over mijn abbo. Als ik dan antwoord 'tevreden' krijg ik (omdat ik niet helemaal tevreden zou zijn) -3euro/maand. Achteraf vraagt hij of ik de apps ken van proximus en of ik een smartphone hebt.... (wat rdl logisch is omdat ik al aangaf dat ik die app van proximus heb...). Als ik nog verdere vragen heb mag ik altijd bellen naar het nr 6000.





Komt dit telefoontje echt van proximus uit?

3 reacties

Als je naar hier surft weet je al genoeg denk ik ==> telefoonnummer-025882719 ;-)
Ok, maar hoe komen die dan te weten hoe ik noem + welk abbonement ik heb enzo? Dat moet toch ooit doorgegeven zijn door proximus? Zouden ze dan geld willen aftroggelen indien ik zou toezeggen op hun 'korting' van 3euro/maand?
Reputatie 6
Badge +2
Ik zou toch maar voorzichtig zijn en u adviseren om daar niet op in te gaan want voor die luttele € 3 moet je het zeker niet doen als je achteraf de volle rekening krijgt gepresenteerd, in plaats van profijt te doen zou het nog kunnen gebeuren dat je je broek aan scheurt.

Reageer