testperiode tv overal verlengd tot eind oktober

  • 7 September 2011
  • 14 reacties
  • 2375 Bekeken

beste

de testperiode tv overal werd verlengd tot eind oktober



nog veel testplezier

mvg,

14 reacties

Reputatie 2
Badge
dat is vriendelijk van Belgacom. Vraag me af wat de problemen nog zijn met TV overal, op mijn ipad werkt het goed...
ze hebben het nu pas aangekondigd in hun belgacom tv magazine, dus de meeste mensen zullen nu pas kennis maken met de app. dus misschien willen ze die mensen wat meer testtijd geven? ze moeten het dan wel eens aanpassen op hun website, want daar is nog sprake van testen tot 30/09

in 't magazine wordt trouwens met geen woord gerept over tv overal voor pc

mvg
Badge
@ xenne : In het magazine staat er wel een volledige pagina over TV overal (pag.25) en er staat ook iets op de cover hoor!

mvg
thiebapa, ik zei met geen woord over tv overal voor pc, er wordt voorlopig enkel gesproken van tv overal op tab/smartphone

mvg
Badge
Weten ze feitelijk al of het gratis zal blijven of nie?
Reputatie 2
Badge
Op pag 22 staat een verwijzing 'Dankzij de tab Video' ...
"Multilive ... vanaf 19.50..." maw dit zal wel live zijn.
Vermoedelijk gaan ze ook de andere zenders via de browser op pc/mac aanbieden.

bk316209, ik denk niet dat dit iets te maken heeft met tv overal, maar wel met de tab 'video' op de belgacom11.be site

ttz: http://www.skynet.be/nieuws-sport/sport/voetbal/footlive

blijkbaar kunnen belgacom tv klanten daar alle matchen live bekijken? ik zal eens moeten gaan kijken de volgende speeldag, 't was me in ieder geval nog niet opgevallen

en Kerry, aangezien ze spreken van gratis tot eind oktober, vermoed ik dat het daarna niet gratis meer zal zijn??

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Het ter ziele gegane maar nog werkende TVonPC werd onlangs ook verlengd maar tot einde november.....
Kerry : keep on dreaming, Belgacom en "gratis", contradictio in terminis

Ze zullen zeker hun zenderaanbod moeten uitbreiden, nu zijn het merendeel franstalige zenders, zoals ook op de gewone digitale tv. Hier scoort Telenet stukken beter!
Reputatie 7
Badge +3
Voetbal wel degelijk gratis te bekijken via TV overal op Tab en Ipad

via multilive

Ik praat wel over tv-zenders met enige inhoud, niet over het "overrated" voetbal, who gives the freck!
Reputatie 7
Badge +3
@ dr. dré

Wenkbrauw ophalen:P

mijn post was een algemene post
in het laatste belgacom tv magazine staat dus die gele bol die zegt dat je tv overal gratis kan testen tot eind oktober, maar op de site(s) staat nog overal dat de gratis test loopt tot eind september

dus Eva, het zou leuk zijn dat hier duidelijkheid over verschaft werd door site(s) up te daten bv

mvg
ik wacht nog op reactie, Eva

op de websites staat nog altijd tot 30/09 testen?

alvast bedankt voor uw tijd

mvg

Reageer