Skip to main content
Een tijdje geleden schreef ik me in om de nieuwe decoder te testen. Die zou eind augustus bezorgd worden, na verwittiging van Proximus.

Vandaag deed ik een upgrade naar W10 en vroeg en kreeg daarbij hulp van een Proximus medewerker. Ook om mijn Outlook accounts terug in orde te maken.

Achteraf kreeg ik om één of andere reden terug de uitnodiging te zien i.v.m. het decoder testen. Ik meende dat ik best nog eens bevestigde.

Daarna kreeg ik echter een bevestiging dat ik me uitgeschreven had en dat was helemaal de bedoeling niet.

Na ruggespraak met het call-center stel ik hier mijn vraag of iemand dit terug recht kan zetten.

Met dank bij voorbaat.
Hey Leo, ik breng je even in contact met de desbetreffende contactpersoon om zo na te gaan of we hier iets aan kunnen doen.

Tip! Er is een aparte forum rubriek over het testen van de nieuwe V6 decoder. (zie hier)
Hey Leo, ik heb net bevestiging gekregen dat je nog steeds bent opgenomen in de lijst voor het testen van de V6 decoder. 👍

Reageer