Terugname PLC + geld terug?

  • 5 November 2011
  • 3 reacties
  • 3192 Bekeken

Onlangs heb ik mij Belgacom TV aangeschaft. Aangezien het elektriciteitsnet bij ons thuis vrij oud is, heb ik een verkoper driemaal om een Ruckus gevraagd. Desondanks heeft hij mij toch een PLC aangesmeerd. De kwaliteit van de PLC was echter niet om over naar huis te schrijven (om de 10 minuten blokvorming in het beeld of het beeld dat gewoon "bevriest"). Daarom ben ik terug naar de boetiek langsgeweest en heb ik opnieuw een Ruckus gevraagd. Sinds verschillende dagen is de kwaliteit van Belgacom TV nu zeer goed. Nu zou ik graag de PLC terug inleveren én mijn geld (75€) terugkrijgen. Maar kan dat wel en hoe moet ik dat dan doen? Alvast dank op voorhand!

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Was dat een Belgacom Center ? Dan had je beter je PLC's terug meegenomen en geruild tegen de Ruckus draadloze....nu heb je al tweemaal betaald.....
Dat was in een winkeltje in Etterbeek. Persoonlijk schat ik de kans klein in dat ik nog iets van die 75€ zal terugzien. Misschien is de enige uitweg eBay en consoorten?
Reputatie 7
Badge +1
Ik vrees er voor calimero...misschien is er iemand hier om het forum geïnteresseerd ?

Reageer