Beantwoord

Terugkerende herinneringskosten ondanks afgesloten klantennummer

  • 4 August 2016
  • 6 reacties
  • 286 Bekeken

Beste

Aangezien de dame via de helpdesk mij niet kon verderhelpen:

Betreft klantnummer 608799904

Voor dit (oude)klantennummer zijn alle diensten opgezegd geweest. Enkele maanden gelden kreeg ik echter via de post en herrinering et daarop een onbetaalde factuur en aanmaningskosten. Toen naar de klantendienst gebeld, was iets fout gelopen zeiden ze en alles ging gecrediteerd worden en ik zou geen facturen of aanmaningskosten meer ontvangen...

Vandaag in de brievenbus terug een aanmaning... 1 factuur van 30 euro en 1 van 13 euro ( en volgens de dame van de helpdesk nog eens een nieuwe van 15 euro).

Ik zou nu graag hebben dat dit voor eens en voor altijd opgelost wordt. Aanmaningskosten op aanmaningskosten voor producten die er niet meer zijn en al lang afgesloten zouden moeten zijn.
icon

Beste antwoord door josm 4 August 2016, 14:35

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge
Dag Tim,

Ik heb de openstaande facturen gecrediteerd. Het saldo staat nu op nul.

Sorry voor het ongemak.

Groetjes,

Jos
Beste Jos

Bedankt voor de snelle reactie. Kan u ook even bevestigen dat nu definitief alles afgesloten is voor dit klantnr zodat ik over 2 maanden niet weer het zelfde voorheb.

Mvg
Reputatie 3
Badge
Dag Tim,

Alles is voor dit nr opgezegd en er staan geen herinneringen meer klaar.

Groetjes,

Jos
Bedankt
Beste

Desondanks de bevestiging hierboven vond ik vandaag weer een herinneringsbrief voor 30 euro in de brievenbus. Dit blijkt dus toch nog niet in orde te zijn gemaakt?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Tim,

Ik zie dat je Domeinnaam (DNS/Hosting DNS - timmeeh.net) nog actief staat.

De administratiekost na heractivatie zal ik annuleren, een bevestiging hiervan volgt per post.

Indien je deze domeinnaam wenst stop te zetten kun je mailen naar webservices@proximus.com.

Groetjes,

HeidiE

Reageer