Beantwoord

Terugkerende herinneringskosten

  • 9 November 2016
  • 2 reacties
  • 185 Bekeken

Geachte,
Mijn naam is margareta de vreese. Ik heb een vaste lijn en digi televisie bij jullie. Elke maand opnieuw krijg ik geen 1ste factuur toegestuurd per post!!! Krijg direct 2de factuur + telkens herinneringskost!!! Er moet dringend naar gekeken worden want vanaf nu betaal ik deze niet meer!!! Hopende op een snelle reactie
KN 615650864
icon

Beste antwoord door josm 10 November 2016, 14:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge
Dag jessymoekie,

Er was een groene factuur geregistreerd , dwz te bekijken via My Proximus. Ik heb het terug aangepast naar verzending per post. De factuur van november zal naar het thuisadres gestuurd worden.

Groetjes,

Jos
Ik zou graag een kleine compensatie willen krijgen voor al de extra kosten die ik heb moeten betalen. Of promotiecode. Tevens worden er berichten naar mijn dochter verzonden, van Proximus! Ze heeft altijd al Mobistar gehad. En wil deze niet meer ontvangen. 0497231366 stopzetten aub! Alvast bedankt

Reageer