Terugbetaling extra kosten door probleem

  • 29 August 2017
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Hallo,

Vier maanden geleden deed ik een melding op het forum dat er een probleem was met de berichtgeving ivm mijn mobiele data waardoor geen controle had over mijn data en hoge kosten maakte. Op 12 mei een ticket voor dit probleem aangemaakt. Toen ik een maand later informeerde naar de status van mijn ticket kreeg ik geen antwoord meer dus belde ik naar jullie helpdesk waar ik te horen kreeg dat er na een maand nog niets met het ticket gebeurd was. Er werd een tweede ticket aangemaakt. Ondertussen liep er meer fout en werd mijn datameter niet meer gereset na een maand en startte ik de maand met extra factuurkosten van €90, zonder dat ik over mijn data zat.

Ik belde terug naar de helpdesk die mij weer vertelde dat er nog niets met mijn ticket gebeurd was en er werd een ticket aangemaakt met de vraag mijn ticket met spoed te behandelen omdat het al meer dan 2 maanden open stond. Jullie gingen iets laten weten, maar na 3 weken nog steeds geen nieuws. Ik belde terug en kreeg te horen dat het ticket ondertussen was afgesloten.

Goed nieuws, want momenteel lijkt het alsof het probleem is opgelost. Ik vroeg echter wel of ik de extra kosten van mijn data terugbetaald kon krijgen. Ik zou nog dezelfde week gecontacteerd worden.

Nu krijg ik melding dat ik een factuur van 123 euro heb (mijn abonnement is normaal gezien 30 euro). Het is nu al sinds april dat ik van die belachelijk hoge facturen krijg.

Kunnen jullie dit aub zo snel mogelijk bekijken?

Bedankt!
Groeten

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Mschn leest prox ns https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/tips-om-goedkoper-te-surfen-40453
hallo Cirs
als er op de lange duur hier niet moest gereageerd worden kun je ook altijd een privébericht aan Het Proximus Team
via >     https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reputatie 7
Badge +4
Dag Cirs,

Alvast de excuses hiervoor.

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik het voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer