Op 23/8 kreeg ik de factuur van Proximus in de bus
Op de factuur staat factuur van datum 14/8
En te betalen voor 30/8.
Is er iets met de Post of is ze blijven liggen bij Proximus ?
Stel dat ik op 30/8 de factuur betaal via de bank met een overschrijving, ben ik dan te laat ?
Want een opdracht op 30/8 heeft wellicht 3 dagen nodig om werkelijk op jullie rekening komen te staan.
Stel dat ik de factuur nog later had gekregen nl op 1/9 te betalen voor 30/8 wat dan ?
En wat is de post datum als die niet op de envelope te zien is ?
Vroeger kwamen de rekeningen per 2 maanden, waarom is dat eigenlijk afgeschaft.
Voor mij mag dat zelfs om de 3 maanden.
mvg
Francis
Bladzijde 1 / 1
Verschillende mensen hebben dit voorgehad wegens een fout in het vernieuwde facturatiesysteem en hebben uitstel van betaling gekregen door een privébericht te sturen
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Dag Francis,
Alvast de excuses.
Normaal zou je de factuur toch vroeger moeten ontvangen.
Nu kunnen we steeds een uitstel van betaling activeren als je dit wenst zodat je de nodige tijd hebt om te betalen.
Dit kan je altijd aanvraag via het gratis nummer 0800/22800.
De factuur is aangepast naar maandelijks. Een reden hiervan is dat het overzichtelijker is dan tweemaandelijks.
We kunnen dit jammer genoeg niet aanpassen naar tweemaandelijks of om de 3 maanden.
Met vriendelijke groeten
Koen
Alvast de excuses.
Normaal zou je de factuur toch vroeger moeten ontvangen.
Nu kunnen we steeds een uitstel van betaling activeren als je dit wenst zodat je de nodige tijd hebt om te betalen.
Dit kan je altijd aanvraag via het gratis nummer 0800/22800.
De factuur is aangepast naar maandelijks. Een reden hiervan is dat het overzichtelijker is dan tweemaandelijks.
We kunnen dit jammer genoeg niet aanpassen naar tweemaandelijks of om de 3 maanden.
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.