Skip to main content
Goedemiddag,

Mijn klantennummer : 611429056

Het is nu reeds een 4 tal maanden dat ik problemen heb met belgacom en de bijbehorende “goede” service. Na ongeveer 17 oproepen met een totale duur van 12 uur met verschillende mensen van de klantendienst enz gesproken te hebben, probeer ik het nu zo, ttz schriftelijk :

Ik had, naast een telefoon centrale met bijbehorende oproepnummers en verschillende lijnen in het hoofdbureau, 2 oproepnummers en internetverbindingen in onze showrooms te Waregem en Roeselare. Tevens hadden wij alle gsm abbonnementen bij jullie.

Deze werden opgezegd , met de nodige problemen, vertragingen, niet correcte facturen enz…….. Dit is dus opgelost.

Echter door mijn ontevredenheid met Belgacom onder andere door bovenvermeldde situatie heb ik besloten om de telefooncentrale, de 10 oproepnummers en de verschillende lijnen op te zeggen.

Na contact met de klantendienst heb ik duidelijk vermeld dat ik enkel nog interesse had in een telefoonlijn waar ik het bedrijfsnummer 09/3338840 kon op behouden en al de rest, met uitzondering van het internet, mocht verdwijnen.

Dit ging in orde komen,…. Deze aanvraag gebeurde 4 maanden terug !!

De eerste factuur die ik nadien ontving stonden terug de kosten voor telefooncentrale en alle lijnen er nog op vermeld.

Ik heb dan contact opgenomen en na de nodige wachttijd werd er mij een creditnota voor deze items beloofd.

Deze creditnota is dan ook gekomen !

Echter, de volgende factuur, was terug het oude liedje, met telefooncentrale, etc erop vermeld.

Ik heb dan contact terug genomen en “door het systeem??” was deze aanvraag echter niet doorgegaan ?? Met als gevolg dat er iemand ging langskomen om dit te regelen. Er werd tevens een dossier opgemaakt

De kosten voor het teveel betaalde gingen gecrediteerd worden, in afwachting werd de lopende factuur in mort

Gisteren is er een technicus langsgekomen om aan het internet te werken ?? Die had tevens een nieuwe telefoonnummer bij die dan mijn telefoonnummer ging zijn ??

Ik heb hem nogmaals duidelijk vermeld dat ik enkel een telefoonlijn wenste en het nummer, zoals beloofd door klantendienst 09/3338840 wou behouden. Die technieker was hiervan niet op de hoogte en heeft dan gebeld met ???

Na een half uurtje heeft hij mij verteld ,daar hij nog geen opdracht doorgekregen had of zoiets, hij de volgende morgen om 8 u, vandaag dus, ging terugkomen.

Vanmorgen heb ik niemand gezien en heb ik geen werkende telefoon niet meer ??

Ik heb dan terug naar de klanten dienst gebeld en die hebben mij verteld dat de lijnen waren afgesloten ??? Op de vraag wie dat gevraagd heeft, na 25 min, werd mij verteld dat het waarschijnlijk “door het systeem??”, mis aangevraagd geweest werd.

Op mijn vraag wanneer ik terug een lijn zou hebben, telefoonnummer 09/3338840, kon men mij geen antwoord geven, dan hangt ervan af, dat kan 1 dag, 2 dagen, 3 dagen duren ???? De klantendienst heeft daar geen zicht op ???

Ik zou nu eindelijk eens van 1 iemand een duidelijk antwoord hebben wanneer de situatie nu eindelijk zal zijn zoals gevraagd werd ?

Wie er zal opdraaien voor het feit dat mijn bedrijf niet bereikbaar is , nu al gedurende anderhalve dag ?

Graag hoor ik van jullie en hopelijk nu eindelijk eens met een oplossing die een oplossing is !!
Dag LDF,

Dossier 30260629 is hiervoor in behandeling, ik heb gevraagd om dit te escaleren.

De bevoegde dienst zal je zo snel mogelijk contacteren!

Groetjes,

HeidiE
Goedemorgen,

intussen opnieuw contact genomen met de klanten dienst, gesproken met een mevrouw Samantha Kok en die heeft mij verteld dat dit dossier nog niet aan iemand werd toegewezen? Ik vind het vreemd dat door een fout van de technieker, die alle lijnen opgezegd heeft, het nu meer dan 3.5 dagen duurt tegen dat deze lijn terug actief is ?? Dit is dodellijk voor een bedrijf, zelf tijdens de verlof periode. ?? graag had ik eindelijk geweten met een klaar en duidelijk antwoord wanneer ik terug over een lijn beschik ?? Sorry voor mijn relatief 'korte' reactie maar het wordt mij echt teveel .....
Dag LDF,

Dossier 30260629 is in behandeling bij een dossierbeheerder. De hulp van IT werd ingeroepen om alles opgelost te krijgen.

Groetjes,

Antonella
juist terug klantendienst aan de telefoon gehad, klantennummer en casenummer doorgegeven, vriendelijke mevrouw maar zoals gebruikelijk bij de mensen van belgacom had die totaal geen idee wat er gaande was. "ik kan niet in het systeem maar mijn collega van de klantendienst zal met u binnen het kwartier contact opnemen en kijken wat er aan de hand is " ???????????????? en zo wordt je terug van het kastje naar de muur gestuurd en hebben dus blijkbaar nog totaal geen idee wat er aan de hand is ?????? Alhoewel ze heel goed weten wat het probleem is, ze hebben het mij zelf verteld, een van hun technieker heeft per ongeluk ? door incompetentie ? mijn telefoonlijn opgezegd !!! Het is toch niet meer van deze tijd dat, een provider van telefonie, data, enz ... niet eens in staat is om een probleem, door hun zelf veroorzaakt, op te lossen, ik heb intussen al klanten gekregen die met de wagen speciaal naar het bedrijf gekomen zijn omdat de firma onbereikbaar is?? Wat met alle klanten die afhaken omdat ik niet bereikbaar ben ???? IK heb er genoeg van, ik stuur een ingebrekestelling met eis tot schadevergoeding, misschien zullen jullie dan wel weten wat er aan de hand is, dit is toch onaanvaardbaar in hedendaagse tijden ??? Chapeau belgacom, wordt vervolgd !!

Reageer