Ik kan m'n teller niet zien op :
'https://admit.belgacom.be/eshop/support/nl/id_sfaqr_web_counter_remove/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/functies-van-uw-website/verwijdering-van-een-teller.html'
Het formulier neemt mijn paswoord niet aan (blijft rood gekleurd).
Het paswoord en username die ik invul zijn deze om via ftp naar de website te gaan. Dat lukt wel.
Maar de tellers beheren lukt niet.
Doe ik iets verkeerd, of bestaan er geen tellers meer op gratis website?
Bladzijde 1 / 1
Als ik deze van mijn ftp gebruik lukt het bij mij ook niet, vroeger wel !!
Klopt, helaas is de teller op de users.skynet.be websites al enige tijd buiten dienst. Onze excuses hiervoor.
Ik heb helaas geen verdere info wanneer deze terug beschikbaar zal komen.
Ik heb helaas geen verdere info wanneer deze terug beschikbaar zal komen.
Maar is het dan ook logisch dat je met je website login niet kunt inloggen, want dat de teller buiten dienst is heeft toch niks te maken dat je niet kunt op die pagina inloggen of zie ik het verkeerd?
Inderdaad. Dit lijkt me ook niet logisch.
Dan zou Proximus beter zeggen dat het script voor de tellers niet meer beschikbaar is.
Tja, dan zal ik die teller maar van m'n website halen zeker 😞
Dan zou Proximus beter zeggen dat het script voor de tellers niet meer beschikbaar is.
Tja, dan zal ik die teller maar van m'n website halen zeker 😞
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.