Skip to main content
Waarom is het telkens als je wordt doorverbonden dat de wachttijd altijd LANGER dan 15min duurt, dan moet je natuurlijk van geluk spreken dat ze niet hebben afgehaakt. Wat meestal toch het geval is!

Ik had een vraagje ivm facturatie, met als gevolg dat ik telefonisch contact moest opnemen met klantendienst (niet te vergeten met wachttijd LANGER dan 15min, soms al eens gehad dat ze 3x achter elkaar hebben afgehaakt!). Uiteindelijk aan de lijn gehad met klantendienst, zouden ze u probleem oplossen... Elke maand terug opnieuw komt weer hetzelfde probleem, ondertussen al DRIE MAANDEN verder heb ik me hierbij neergelegd dat het niet meer zo verder kan.

Dus hierbij qua beleefdheid en oprechtheid van klantendienst PROXIMUS een 2/10!

MVG
Hey Laila ChaChahi,

Jammer te horen dat je zo lastig binnenraakt via de telefonische klantendienst, maar je kunt je vraag gerust hier stellen.

Bezorg ons klantgegevens (eventueel in een privébericht) +je vraag en we laten dit verder nakijken door de juiste dienst.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

HeidiE

Reageer