Als ik een nederlandstalig programma, zoals "thuis",huur, kan ik daar geen teletekstondertitteling op krijgen. Is dat normaal, of doe ik iets fout? Ik ben doof en heb niks aan de programma's van "ooit gemist" of "net gemist" als ik daar geen ondertitteling kan bijkrijgen. Wie weet raad?
Bladzijde 1 / 1
Ik heb dit nog nooit getest.Maar indien dit zoals u zegd niet gaat zou ik dit melden aan eva want dit is infeite toch een groot gemis voor mensen die slecht horen of doof zijn.Ik gebruik soms ook ondertitels bij fc de kampioenen omdat ik hoorsuizen heb.
Beste mick,
in principe werkt deze teletekst-ondertiteling wel bij vb Thuis op aanvraag. Maar u krijgt als u op de toets van teletekst duwt niet het scherm te zien van teletekst. u moet dus direct 888 ingeven en dan geeft hij u dadelijk de ondertiteling.
Mvg
Eva van Belgacom
in principe werkt deze teletekst-ondertiteling wel bij vb Thuis op aanvraag. Maar u krijgt als u op de toets van teletekst duwt niet het scherm te zien van teletekst. u moet dus direct 888 ingeven en dan geeft hij u dadelijk de ondertiteling.
Mvg
Eva van Belgacom
je moet het maar weten ............... we hebben weer iets bijgeleerd :)
mvg
mvg
Bedankt iedereen, ik zal het proberen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.