Teletekst geblokkeerd op 25 aug 2011

  • 27 August 2011
  • 4 reacties
  • 1339 Bekeken

Bij het gebruik van teletekst blijft enkel 25 augustus 2011 toegankelijk. Dit heeft als vervelende bijwerking dat 888 niet functioneert bij de lopende programma's. Het eigenaardige is trouwens dat alles wel normaal functioneert op een ouder TV-toestel in een ander lokaal maar dat met hetzelfde type decoder de informatie teletekst op het recent digitaal TV-toestel niet functioneert in de woonkamer. Toeval of niet, bij een van mijn kinderen, die ook Belgacom TV gebruiken, doet zich een identiek probleem voor.
Met dank bij voorbaat voor elke reactie.

4 reacties

vreemd probleem. aan tv zal het wel niet liggen, maar decoder al eens proberen resetten? als dat niet zou helpen moet je bellen naar 0800 22 700


mvg
Badge
Hier krijg ik al enkele dagen, een zwart scherm als ik naar de teletekstpagina wil kijken op Canvas HD.

Wat is daar aan te doen? Decoder 30sec. zonder stroom zetten is al ne keer geprobeerd, maar dat helpt niet.
Bedankt voor alle reacties. Ik heb ondertussen mijn decoder gereset (stroom onderbroken voor 30 minuten) en alles werkt terug zoals voorheen. Bij een familielid, met dezelfde problemen, lukte deze procedure ook.
Beste Dreke,

Goed om te horen dat de oplossing u al geboden is.
Andere met teletekst problemen van de zelfde aard, waarbij het heropstarten niet werkt, mogen mij via privébericht contacteren met hun gegevens.

Mvg,


Eva van Belgacom

Reageer