Skip to main content
Situatie:

Na jaren Bizz klant te zijn (met een ISDN-lijn voor de deuropener, niet voor extra lijnen) wilden we in december '16 overstappen op Bizz-All-in.

Op 29/12/16 gebeld met Proximus om over te stappen naar Bizz-All-in.

Vermeld dat we geen nieuwe telefoon wilden (was een korting van 17 €/maand gedurende 12 maanden), een abo van 3gb (ipv 8gb) voor GSM+ een extra abo van 3gb voor GSM,

Zou in totaal 88€ zijn, dit werd telefonisch bevestigd...(maar heb toch maar enkele schermprints genomen....)

Alles was incl. installatie, decoder,.........

Bij Proximus kon men mij niet zeggen wanneer de omschakeling zou gebeuren, zou in januari '17 zijn.

De omschakeling van ISDN naar analoog gebeurde op 19/1/17.

De factuur van januari '17 was al betaald.

Nu:

Gisteren (7/2/17) krijgen we een factuur en een creditnota van Proximus.

Creditnota van de periode 20.01.17 t.e.m. 31.01.17)???

Factuur van 295.64 € !!!!!!??????

De creditnota ging over annulatie van het vorig bussinespack . (periode 20.01.17 tem 31.01.17)

In de factuur word deze periode wel opnieuw gefactureerd, zijnde NIET IN EEN PACK!!!

Ik heb nooit gevraagd om niet een een pack te zitten!

Wij hebben gevraagd om een omzetting van pack!

Er wordt ook nog een ISDN-lijn gefactureerd van 20.01.17 tem 31.01.17 en voor de maand februari, terwijl we vanaf 20.01.17 géén ISDN-lijn meer hebben!

Ik vind dit niet kunnen voor een bedrijf als Proximus, de klanten zo bestelen!

Mijn brief voor Test-Aankoop (die me al meer geholpen hebben de laatste jaren) ligt al klaar....

Ben benieuwd als anderen ook zoiets hebben meegemaakt?

Mvg,

Steven Mandervelt
Dag Steven,



Bezorg je mij klantgegevens (in privébericht) voor nazicht?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,



HeidiE

Reageer