Beantwoord

Telefoonprobleem

  • 5 July 2016
  • 4 reacties
  • 374 Bekeken

Ik heb een Twist 392. Als ik opgeroepen word kan ik niet zien wie de oproeper is. Dat is vervelend bij een gemiste oproep. Ik krijg wel een bericht 'Nwe oproep' maar daarna 'Geheim'.
Hoe kan ik dat veranderen? Met dank bij voorbaat
icon

Beste antwoord door Elsa 5 July 2016, 18:31

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Heb je 'weergave naam/oproeper' geactiveerd? Zo ja, dan zou je het nummer van de oproeper moeten zien, tenzij die een privé- nummer heeft, waarvan hij/zij niet wil dat het getoond wordt, want dan zal er altijd: 'geheim' of 'privé' op het schermpje komen.

PS: weergave naam/oproeper' €3,99/maand kan je activeren via MyProximus: Mijn producten: Vaste lijn: Diensten: Actief/Beschikbaar: daar onder Beschikbaar: weergave oproeper activeren. Ook via de klantendienst: 0800 22 800 kan men dat voor je activeren, maar aangezien je kan zien 'geheim', neem ik aan dat dit al gebeurd is.

Als 'weergave oproeper' geactiveerd is en je krijgt altijd 'geheim' i.p.v. het nummer van de oproeper, bv van een bekende, dan zou je best contact opnemen met de klantendienst op het nummer hierboven.


Reputatie 7
Badge +3
Beste stammer,

Heeft u de optie weergave oproeper al, bedrag 3,99EUR per maand incl btw.

Zonder die optie kan men de opgeroepen nummers niet zien.

U kan dit eventueel aanvragen via het gratis nummer 0800 22800

Met vriendelijke groeten,

Joël
Reputatie 2
Ik heb het voor gehad dat ik steeds lastig gevallen werd door mensen met onbekende nmrs. en dat je niet kan zien wie er belt. En zo heb ik me al herhaaldelijk laten vangen aan het kopen van sokken -puzzels-kruiswoordraadsels enz. Maar als ik het zo zou doen vind ik het toch veel te duur zoals u zegt, en daarbij je nr blijft behouden. Dus heb ik gewoon een ander kaartje aangevraagt en heb ik ook een ander nr.