Skip to main content
één van onze telefoonlijnen was dood. Belgacom technische dienst gebeld 0800/22702

Na 2 dagen technieker langs geweest en die kwam tot de vasstelling dat de lijn inderdaad dood was. Na controle bleek dat er ergens in een schakelkast een las onderbroken was. Deze technieker ging het doorgeven met hoge prioriteit omdat wij deze adsl lijn nodig hebben voor ons dataverkeer zoals FTP verkeer, automatische download van extern nieuws van Belgacom, reklamespots, live stream enz...Wij zijn nu bijna 3 weken later en tientallen telefoons naar de technische dienst en andere diensten van Belgacom. Waar zij bevestigen dat het probleem bekend is zal opgelost worden, maar wanneer....... dat wisten ze niet.

Anders moet ik het eens aan sinterklaas vragen, dat zal het misschien tegen 6 december opgelost zijn

Dus als je bij Belgacom een abo afsluit, vraag dan meteen een doos pijnstillers erbij tegen hoofdpijn en stress !!!!!!

John

radio VRW

PS: ben benieuwd of EVA mij een antwoord hierop kan geven........of is zij misschien op vakantie met Adam ???

John

en uw contactpersoon binnen Blg ?

muisje

Beste Radio vrw,

Is het mogelijk uw abonnementsnummer of login door te sturen in privébericht.

Dan kan ik voor u nakijken en informeren wat er kan gebeuren om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Mvg,

Eva van Belgacom

Reageer