Vraag

Telefonisch contact 25 nov 8met Proximus

  • 26 November 2016
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Hallo ik heb de week die om is 2 keer naar Proximus gebeld waarbij ik gisteren 50min heb moeten wachten tot ik iemand aan de lijn kreeg. Mijn vraag ging om het factuur van wat ze teveel hadden aangerekend maar dat is opgelost. Nu had ik ook gevraagd de zender voetbal uit ons familus te halen daar wij geen voetbal kijken en heb hem gevraagd All Entertainment te nemen van 14.95 euro wat ik al aangevraagd heb op 22 november. Daar heb ik een mail van gehad . Die man zei nadien alles is aangepast . Vandaag kijken we naar tv en wat blijkt de voetbal zender is nog wat we gevraagd hebben weg te doen. Movie en serie pass staat actief maar die zenders history niks, dus die all entertainment is niet inorde, moet ik nu al voor de zoveelste keer bellen zolang wachten aan telefoon of wat. Hoop dat het inorde komt , bedankt

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag freddy 60,

Ik kijk dit graag voor je na maar dan heb ik klantgegevens nodig, stuur je die door?
Privébericht sturen
Groetjes,

HeidiE

Reageer