Skip to main content
Mijn lijn werd beheerd door een ander maatschappij.

Sinds mei 2017 vraag ik al om migratie van mijn lijn naar proximus

Woensdag 06/08/2017 om 10 uur in de morgen was er eindelijk een technieker van proximus om de migratie in orde te brengen. Binnen de 24 uur of maximum 48 uur moest de migratie van de lijn 02 767 24 13 in orde zijn. Wij zijn een kmo en werken constant met de telefoon. Vandaag 8 september 2017 is de migratie nog altijd niet volbracht. Niemand kan mij bellen op dat nummer. Gelukkig kan ik de telefoons nu wel doorschakelen naar mijn gsm; Na verschillende oproepen naar dienst storingen: altijd zelfde antwoord, we gaan de dienst nog eens herinneren. Maar geen oplossing. Nu is het wekend, dus wachten tot maandag. Belofte van Proximus 48 uur wordt wel blijkbaar 48 dagen. Wie kan mij helpen deze migratie te volbrengen of aan welke dienst kan ik dit vragen?
Aangezien dit over een professioneel product gaat kan ik je aanraden om te bellen naar het gratis nummer 0800 22 500

Reageer