Vraag

Tekort aan premiumpunten?

  • 13 May 2016
  • 7 reacties
  • 361 Bekeken

Per euro (excl BTW) op de factuur krijg je 3 club punten toch?
Dus een factuurbedrag van bv 87 EUR (= 72 EUR excl BTW) zou dan 216 punten moeten opleveren, correct?
Dan stel ik vast dat ik van mei 2015 t/m december 2015 een tekort heb van gemiddeld 73 punten per maand. Vanaf januari 2016 klopt de puntentelling.
Graag meer info hierover. (meer details kan ik geven indien nodig)

ps: de punten zijn pas terug beginnen tellen in mei 2015, ik had dit moeten reactiveren omdat dit om een of andere reden was gedeactiveerd, waardoor we vele punten kwijt zijn, maar volgens Proximus was hier niets van terug te vinden (we zitten ondertussen al aan factuur 117, dus bewijs moet er toch wel zijn), toch ben ik er 100% zeker van dat we wel punten hadden (ik check dit namelijk om de paar maanden), we zaten toen aan ongeveer 8000 punten

7 reacties

Hier komt blijkbaar niet veel reactie op...
Bel anders eens naar de premium klantendienst op nummer 1910
Edit: inderdaad marleen, mijn vingers worden te dik volgens het cijfer toetsenbord
Reputatie 7
Badge +6
Psst Elsa, onder ons, 1910 denk ik.:$
Reputatie 6
Badge +2
Bel anders eens naar de premium klantendienst op nummer 1910
Edit: inderdaad marleen, mijn vingers worden te dik volgens het cijfer toetsenbord


Vermageringskuur volgen hé Elsa, vermageringskuur volgen. 😉
Reputatie 3
Badge +1
Is het niet 1 per €1 ???
Reputatie 7
Badge +6
Is het niet 1 per €1 ???
Neen, is nu 3 basispunten per € op je Proximus-factuur (exlcusief BTW)
www.proximus.be/nl/id_cr_club1/particulieren/discover/je-trouw-beloond/premium-club.html
Is het niet 1 per €1 ???
Neen, is nu 3 basispunten per € op je Proximus-factuur (exlcusief BTW)
www.proximus.be/nl/id_cr_club1/particulieren/discover/je-trouw-beloond/premium-club.html

Dit is toch al langer dan een paar maanden zo, toch? Op mijn andere account althans.

En ik heb al eens gebeld voor de verdwenen punten van voor 2015, maar ze konden hier niets van terugvinden, wat ik ook heel vreemd vond omdat ik het had moeten reactiveren (het emailadres was al gekend) en omdat we al zoveel facturen ver waren. Zeker omdat we al ononderbroken klant zijn bij Belgacom sinds 1983, mogen ze dit toch eens beter beheren...

Reageer