Sinds begin december kregen wij te maken met het telkens uitvallen van televisie en internet. Eén van Uw technici die ter plaatse kwam stelde vast dat er een probleem was met de kabel die onder het voetpad lag, er komt maar 1/10 van het vermogen bij U naar binnen dat normaal gezien via de kabel bij zou U moeten binnenkomen. De enige oplossing hiervoor is dat we buiten zullen moeten graven om zo het euvel op te lossen. Op 13 december kwam er dan een 2 de ploeg langs , die opnieuw enkele metingen uitvoerden om de juiste locatie van de fout in de kabel op te sporen.Nadien werd de kabel bloot gelegd waardoor ze de fout die er inderdaad was konden herstellen. Hoed af trouwens voor de mensen die ik bij mij over de vloer kreeg, want alle drie de technici waren supervriendelijk proximus medewerkers.
Mijn vraag is echter de volgende : gedurende vermelde periode was het voor ons door de ontelbare onderbrekingen zo goed als onmogelijk om nog naar televisie te kunnen kijken of te surfen. Is het mogelijk dat wij hier een tegemoetkoming voor krijgen ? Wanneer je op restaurant zit en je bestelde een biefstuk met friet, en de ober brengt jou enkel een leeg bord, dan hoef je daar toch ook niet voor te betalen.
Vandaar de vraag, is hier een tegemoetkoming voor voorzien ?