Hallo,
Sinds enkele weken heb ik storing op mijn TV. ongeveer elke 5 à 10 seconden blijft mijn beeld en geluid hangen gedurende een 2-tal seconden om dan ineens weer te verspringen. Ik heb alles al meerdere malen heropgestart. Probleem blijft.
Vorig weekend belde ik de klantendienst die me vertelde dat ze een technicus moesten langssturen omdat er één of andere technische storing is die ter plaatse onderzocht moet worden. Probleem is dat deze technicus enkel overdag langs kan komen.
Mag ik erop wijzen dat het niet evident is om als alleenstaande in volle verlofperiode een dag verlof te krijgen voor zoiets? Het is bovendien ook niet evident aangezien mijn vrienden ook werken overdag en mijn familie helemaal niet in de buurt woont.
Ik zie 2 mogelijke oplossingen: ofwel betaal ik een maand geen factuur, aangezien ik pas half september verlof kan krijgen en dus anderhalve maand geen gebruik kan maken van TV-diensten. ofwel kan er iemand na de kantooruren of tijdens het weekend langskomen (zonder extra te moeten betalen). Of zien jullie een andere oplossing?
Ik ben immers niet geneigd te betalen voor een dienst die ik niet kan gebruiken...
Alvast bedankt,
Beleefde groet,
Lien Vandenbroucke
Turnhout
Bladzijde 1 / 1
techniekers komen ook op zaterdag tegenwoordig. Is dat geen oplossing voor u?
Dat hebben ze me helemaal niet verteld aan de telefoon, dat is zeker een oplossing voor mij!
Moet ik dan terug telefonisch contact nemen met de klantendienst voor een afspraak?
Moet ik dan terug telefonisch contact nemen met de klantendienst voor een afspraak?
best wel.
nu, ik ben niet 100% zeker hoor. MAar paar maand geleden zeiden ze nog dat ze ook op Zaterdag langskomen.
Maar bel inderdaad eventjes om dat te vragen, kan nooit kwaad eh? Een neen heb je, een ja kan je krijgen. (of een oui 😛 )
0800 22 800
nu, ik ben niet 100% zeker hoor. MAar paar maand geleden zeiden ze nog dat ze ook op Zaterdag langskomen.
Maar bel inderdaad eventjes om dat te vragen, kan nooit kwaad eh? Een neen heb je, een ja kan je krijgen. (of een oui 😛 )
0800 22 800
Kan idd ook op zaterdag! Bellen met 0800 22 700 (technische dienst) en NIET met 0800 22 800 (zoals Bart aangaf, dit is de klantendienst en maken geen planning)
ze zullen wel doorschakelen ;)
Beste Lien,
Zoals vermeld door mijn medeposters kan u best opnieuw contact opnemen met de technische dienst op het nummer 0800/22700.
Techniekers kunnen langskomen op zaterdag en na half 5.
Hou er rekening mee dat dit enkel mogelijk is, wanneer er nog afspraken vrij zijn.
Mvg,
Eva van Belgacom
Zoals vermeld door mijn medeposters kan u best opnieuw contact opnemen met de technische dienst op het nummer 0800/22700.
Techniekers kunnen langskomen op zaterdag en na half 5.
Hou er rekening mee dat dit enkel mogelijk is, wanneer er nog afspraken vrij zijn.
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.