Skip to main content
Beste,

Op 4 november 2016 hebben we internet aangevraagd in ons appartement, een week later is dit iemand komen installeren en werkt alles, behalve de myproximus account. Al sinds het begin krijgen we steeds de melding dat er technisch probleem is en dat het binnenkort zal worden opgelost of dergelijke. Extra tips in de site helpen ook niet direct. Bovendien krijgen we ook geen factuur en beschikken we dus over gratis internet in feite. Niet dat we dat zo erg vinden, maar dit zou toch moten opgelost raken en het is denk ik alleen maar in jullie voordeel. Ik heb jullie ook al verschillende keren proberen bellen, maar daar komt niets uit voort. Hopelijk kan dit snel worden opgelost?

Met vriendelijke groeten,

Jan
Beste Jan,

Kun je mij klantgegevens bezorgen voor nazicht?

Dit mag ookj via een privébericht.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

Heidi
Beste,

Sinds aanvang van mijn contract een jaar geleden heb ik ook steeds een error in MyProximus:

"Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen"

Kan dit verholpen worden aub?

Met vriendelijke groeten,

Gerald
Hallo Gerald!

Heb u al een andere browser geprobeerd?

Dit verhelpt meestal het probleem.

Mvg,

Wouter
Dag Wouter,

Helaas niet, zelfde probleem op Firefox, Safari en Chrome.

Gr, Gerald
Dag Gerald

Kan je via privébericht klantgegevens sturen naar Het Proximus Team? (klantnr, telefoonnr, contactnr)

Plus ook de login die je gebruikt voor My Proximus.

Dan kijken we het graag voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen
Dag Koen,

Ok dankje, info verstuurd.

Fijne dag,

Gerald
Beste Koen,

Nog geen antwoord gehad, kan iemand me verderhelpen aub?

Alvast bedankt,

Gerald

Reageer