Technische problemen MyProximus

  • 1 April 2017
  • 6 reacties
  • 334 Bekeken

Hallo,

ik heb sedert enkele maanden problemen met Myproximus, 3x bellen naar de klantendienst helpt niet dus probeer ik even via deze weg.

conreet, ik kan niks van producten en/of diensten zien op myproximus.

druk ik op "products" dan krijg ik volgende melding: "Oops! A technical problem has occurred. Please come back in a few minutes to see the different products."

mybills lukt maar ik zie niks van gegevens

my usage: "Oops! A technical problem has occurred. Please come back in a few minutes to see the different usages."

voor de duidelijkheid, op de app kan ik alles van het nummer 67 wel perfect zien, maar zoals gemeld op de website niks.

klantnummer is: 610221275

Graag jullie oplossing

6 reacties

Badge +4
Er zijn al een 5 tal topics met deze klachten, ongelooflijk hoelang dit blijft duren om MyProximus goed in orde te krijgen. :(
Bijna niets van wat te zien is klopt niet.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Mathiasc,

Welke login gebruik je om in te loggen op my Proximus?

Want het klantnummer dat je doorgeeft staat op uw persoonlijke naam en hier staan geen producten onder.

Als je via privébericht naar Het Proximus Team het volledige gsm nummer stuurt en de login kijk ik alles voor je na.

Mvg,

Koen
dag Koen, ik heb het privébericht verstuurd.
Reputatie 7
Badge +3
Dag mathiasc,

Antwoord verstuurd via privébericht.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 5
Badge +1
Sinds geruime tijd ondervind ik eveneens dat ik in Myproximus wel de stand van mijn pay and go kaart kan raadplegen, maar niet meer de verbruiksgegevens en herlaadgegevens. Steeds met foutmeldingen.
Ik heb hier op het forum al verschillende reacties gezien met dezelfde vragen, en nu merk ik dat jullie case per case blijkbaar aan het rechtzetten zijn, of vergis ik mij. Jullie vragen ook zoals hierboven de gegevens en jullie kijken na en zetten blijkbaar recht.
Kan dit nu eens algemeen opgelost worden ? Indien niet, dan toch case by case.
Ik zou graag zoals in het verleden , op een eenvoudige manier mijn verbruik - en herlaadgegevens van mijn pay and go card kunnen raadplegen . Kan dat ?

Ro
tot nu toe zijn voor prepaid pay & go nog geen verbruiksgegevens en herlaadgegevens mogelijk, hopelijk wordt dit weldra geimplementeerd

Reageer