Beantwoord

Technische problemen bij MyProximus?

  • 26 May 2017
  • 7 reacties
  • 775 Bekeken

Goedemiddag

Ik ben sinds enkele uren klant bij Proximus voor mijn GSM (Mobilus), en probeer daarbij nu aan te melden bij MyProximus om de app aan te passen waarmee ik dan onbeperkt kan surfen.
Ik kan helaas bij enkele functies niet aan, waaronder dus degene die ik vermoed nodig te hebben, ik krijg namelijk de volgende melding: "Oeps! Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug om uw producten te zien."

Ondertussen zijn we al wel wat meer dan "enkele minuten" verder, en begin ik dus te denken dat het meer iets te maken heeft met het feit dat ik pas sinds vandaag klant ben, mede door het feit dat ik nergens (niet op dit forum en ook niet op twitter) andere mensen tegenkom die dit probleem ervaren.

Hebben er nog andere mensen deze problemen? Zo neen, wat kan ik doen of wat moet Proximus doen? :)

Groetjes
Tim
icon

Beste antwoord door CindyD 7 June 2017, 15:15

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik vind dat ze er tegenwoordig een zootje van aant maken zijn. is er net één feestdag geweest, is het net of de wereld is vergaan. Die enkele uren maak daar al maar dagen van; en ik had me net op dit forum ingelogd, wou ik je vraag beantwoorden kon ik dit nog niet eens want ik was al terug uitgelogd.
Reputatie 6
Badge +3
Hey TIM,

Stuur ons even je gsm nummer door met welke app je graag onbeperkt wenst, dan wijzig ik het al even. Bij de foutmelding '... wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen...' kan dat 2 dingen betekenen:

-Oftewel: De dienst of het product is tijdelijk niet beschikbaar omdat het systeem, waaruit MyProximus de informatie moet ophalen, niet beschikbaar is.

-Oftewel: De dienst of het product is wel beschikbaar, maar de informatie kan niet snel genoeg opgehaald worden uit de systemen. Het MyProximus portaal toont na x aantal seconden automatisch deze foutmelding.

Indien het probleem langer blijft aanslepen, neem je best contact op met ons MyProximus team, te bereiken via het nummer 0800 22 800.

Groetjes,

Lorentz.
Reputatie 4
Badge +1
bij mij kwam er geen foutmelding op, maar er was wel een probleem bij het betalen van mijn factuur; Of is dit normaal als je later mag betalen dat je niet meer die mogelijkheid hebt langs deze weg te betalen? want er staat dan wel op dat de betaaltijd verlopen is of zoiets in die aard.
Beste LorentzV

Laat al maar... Nooit eerder heb ik een contract zo snel opgezegd.
Om te beginnen stond er op de website in het aanvraagformulier een veld voorzien vanaf welke datum ik graag klant wou worden. Aangezien mijn vorige provider al begonnen was met roaming zoals thuis -en ik wel eens in het buitenland vertoef- vulde ik 12 juni in als gewenste overstapdatum, de datum wanneer jullie ook starten met roaming zoals thuis.

Even later krijg ik mijn sim-kaart alvast in de brievenbus, en vervolgens heb ik vanaf vrijdagochtend 26 mei al geen bereik meer... SIM-kaartje van Proximus erin dan maar, en inderdaad: de overstap was al gebeurd.
Jullie vragen zelf op jullie website vanaf welke datum ik de overstap wil, maar houden er dus geen rekening mee...
Nuja, kan overal gebeuren, vervolgens dan maar gebeld met een heel vriendelijke medewerker met de meldig dat jullie te vroeg de overstap gemaakt hadden en ook de reden erbij vermeld. Dat is mooi commerciëel opgelost met de melding dat ik een pakket van 200MB en nog wat minuten en sms'en gratis kreeg als eerste maand. Mooi, bedankt, maar uiteindelijk is de deal nog steeds minder interessant dan wanneer de overstap pas op 12 juni had gemaakt.

Vervolgens wil ik mij aanmelden op jullie myproximus-stukje op de website, blijken er technische problemen te zijn. Nuja, kan overal gebeuren, dan maar later opnieuw proberen maar gedurende het hele weekend lang blijven de technische problemen aanhouden. Wat de reden daarvan is, beste LorentzV, kan me eerlijk gezegd niet zo zeer schelen. Feit is dat het op mijn werk niet lukt zowel op chrome als op IE, en thuis dezelfde 2 browsers geven me ook dezelfde melding. 4 werkdagen later zit ik alleen maar vol frustraties over een firma waar ik slechts 4 dagen klant ben. Er zijn echt wel genoeg andere firma's waar men meer om hun klanten geeft, daar zal ik dan vanaf binnenkort ook vertoeven.

Jullie zijn sowieso al niet de goedkoopste, en dat kan je echt niet alleen wegschuiven op het betere netwerk.
Dit soort service verwacht ik dan ook echt niet van zo'n firma als Proximus.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Tim, onze oprechte excuses voor deze situatie, kan je mij alvast de klantgegevens bezorgen en de e-mail waar je mee wil inschrijven via een privébericht. Had niet mogen gebeuren, gaan ook kijken voor een gepaste geste voor deze situatie! Privébericht kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Oeps weeral geen My Proximus app te raadplegen,na een kleine maand met de vernieuwde app ging het terug goed tot 4 dragen geleden....
Melding van schakel je WiFi uit en leg je 3 of 4 G aan voor je verbruik te zien! Eens geprobeerd en lukt ook niet!
Trouwens hoeven wij daarvoor geen 4 G verbruik aan te leggen zekers!! precies om van ons geld te profiteren.
Mijn vrouw is altijd thuis ah werk en werkt met WiFi en Pay&ego formule en waarom zou ze haar 4G moeten aanleggen voor het verbruik te checken? Ik heb abbonement en gaat ook niet. Hopelijk een oplossing weldra want de vorige keer was die app 2 maanden onbruikbaar.
Reputatie 4
Badge +2
Hoi HC! Het verbruik wordt via 4G berekend, aangezien WiFi onbeperkt is. De app kijkt na wat er van mobiel volume verbruikt is, niet van de vaste producten. Groetjes, Cindy

Reageer