Vraag

Technische/klanten dienst kunnen/willen simpel probleem niet oplossen waardoor ik geen internet verbinding meer heb

  • 20 November 2017
  • 2 reacties
  • 314 Bekeken

Ik post dit bericht omdat de klantendienst mij niet meer kan/wil verder helpen.
Situatie schets:
- Meer dan een maand geleden heb ik geprobeerd om via jullie klantendienst (telefonisch) mijn internet start pakket te stoppen en internet comfort + TV te activeren.
Er is mij toen beloofd geweest dat mijn TV decoder opgestuurd zou worden met de post of dat ik hem zou kunnen afhalen op een kiala punt indien ik niet thuis zou geweest zijn.
- Na 2 weken wachten had ik nog altijd geen TV decoder en heb ik opnieuw naar de klantendienst gebeld. Klantendienst heeft me toen beloofd dat de TV decoder enkele dagen later geleverd zou worden.
- Na enkele dagen wachten opnieuw geen TV decoder ontvangen. Ondertussen had ik ook gezien in de Proximus app dat mijn vorig abonnement nog steeds actief stond. Op dat moment had ik dus internet start, internet comfort en TV actief staan.
- Heb via 3 verschillende personen via de chat op de Proximus app dit probleem proberen aankaarten maar deze mensen begonnen altijd over totaal andere dingen die niets met mijn probleem te maken hadden (vervangen van mijn modem etc).
- Vervolgens heb ik opnieuw telefonisch contact opgenomen met de klanten dienst om deze problemen te melden. Ik heb hen gevraagd om mijn "internet start" pakket stop te zetten (omdat ik geen dubbele factuur wou ontvangen) en of ik de TV decoder zelf ergens kon afhalen omdat
er bij het opsturen blijkbaar steeds iets fout liep. De klantendienst heef toen een speciaal dossier voor mij opgesteld (ref 31583088).
- De dagen daarna heb ik meerdere berichten gekregen dat mijn TV decoder thuis geleverd zou worden ondanks ik expliciet had gevraagd om hem zelf ergens af te halen. Dat terzijde is de TV decoder nooit opgestuurd geweest.
- Een tijdje later heb ik klantendienst opnieuw gebeld om al deze problemen melden. Toen heeft er iemand geprobeerd om 1 van mijn 2 internet paketten stop te zetten. Deze persoon van de klantendienst heeft jammer genoeg het foute pakket stop gezet (internet start ipv internet comfort).
Toen ik die avond thuis kwam, werkte mijn internet niet meer.
- De volgende dag bel ik opnieuw naar de klantendienst om dit probleem te melden. Deze persoon heeft toen een paar wijzigingen gedaan in mijn account en mij beloofd dat ik de volgende dag terug internet zou moeten hebben.
- Volgende dag had ik nog steeds geen internet dus bel ik opnieuw naar klantendienst. Na ongeveer een uur bellen heeft iemand van de technische dienst mijn probleem kunnen identificeren maar hij had niet genoeg rechten tot het systeem om dit op te lossen.
Deze persoon heeft mij dan gezegd dat ik maandag moest terug bellen en dat alle problemen dan makkelijk opgelost zouden kunnen worden.
- Maandag (vandaag) bel ik opnieuw naar de klantendienst en toen is het helemaal mis gelopen. Ik ben 4 keer door verbonden geweest met verschillende personen die telkens van toeters of blazen wisten.
De persoon die ik laats aan de lijn had wou/kon me niet vertellen wie ik zaterdag aan de lijn had, of ik terug kon doorverbonden worden met die persoon, wanneer mijn probleem behandeld zou worden, ...
Mijn account verwijderen en alle configuraties terug van 0 beginnen was blijkbaar ook onmogelijk.
Hij weigerde om mij verder te helpen. Het laatste hij mijn gezegd heeft is: we gaan u misschien telefonisch contacteren wanneer u probleem opgelost is maar ik weet niet wanneer.
- Ondertussen heb ik nog steeds geen internet of TV ...
- Heb een factuur gekregen van 144 euro (ipv 27 euro) waarin alle fouten die jullie gemaakt hebben toch aangerekend worden.

Kan er iemand van Proximus (met enige kennis van zaken) mij verder helpen aub ?

Alvast bedankt

Jonas Van Pelt

2 reacties

Ter info:
moest er morgen geen reactie komen hier op het forum van iemand van proximus dan kunt u een privébericht sturen
doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
je kan er eventueel in het tekstveld ook naar je post hier verwijzen:
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/technische-klanten-dienst-kunnen-willen-simpel-probleem-niet-oplossen-waardoor-ik-geen-internet-verbinding-meer-heb-41627
Reputatie 6
Badge +3
Dag Jonas, Kan je dit verhaal copy/pasten op volgende link : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ? Bedankt . Jan

Reageer