Vraag

Technisch probleem MyProximus + betwisting facturen

  • 30 November 2016
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken

Beste,

Bij het nazien van mijn laatste aanrekening zag ik dat deze niet volledig klopte. Ik heb voorbije maand een overstap van pack gedaan dus kan dat wel eens voorkomen dacht ik. Ik kijk even mijn vorige aanrekeningen na en zie dat deze ook niet helemaal correct zijn, geen enkele. Een foutje kan altijd gebeuren denk ik dan nog steeds en kijk op de website hoe ik dit moet aankaarten. Via MyProximus. En daar start mijn probleem.
Al zolang ik mij kan herinneren krijg ik de melding van een technisch probleem met MyProximus.
Ik kan enkel mijn gebruikersprofiel raadplegen en wijzigen. Alle andere optie geven foutmeldingen over dit technisch probleem en dat ik het later eens opnieuw moet proberen.
Hierdoor kan ik dus ook mijn facturen niet betwisten. Aangezien ik het later nog eens opnieuw moet proberen (en ik een bloedhekel heb aan bellen) wacht ik af. En ik wacht. En ik blijf wachten.
Uiteindelijk bel ik dan toch maar eens naar het 0800 nummer, vragen ze mijn telefoonnummer. Dit is voor mij nieuw in het pack, maar het bandje verteld mij dat ik dit kan vinden in de details van de factuur. Niet dus, want de factuur klopt helemaal niet. Toch het telefoonnummer ergens gevonden, bel ik terug, doorkruis het volledige menu en denk ik eindelijk iemand aan de lijn te krijgen. Maar neen hoor, ik krijg de melding dat de klantendienst wegens technische problemen buiten dienst is en de verbinding wordt verbroken.
Dus daarom probeer ik het eens langs deze weg.

Even een korte samenvatting:
MyProximus werkt niet en ik betwist al mijn facturen, wat kan of moet ik doen om dit op te lossen?

Nog steeds met vriendelijke groeten en alvast bedankt voor uw antwoord,

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Jens 5t21,

Stuur je even je klantgegevens door? Je mag deze doorsturen via een privébericht naar Het Proximus Team.

Graag ook uitleg over wat je juist betwist op al jouw facturen en je MyProximus login doorsturen.

Groetjes,

Antonella

Reageer