Nummer overgeplaatst van prive naar zelfstandig
Met uitzondering van de fakturen, kan ik geen enkele toepassing openen.
Beheer is totaal uit ten boze.
Ik krijg telkens hetzelfde bericht.
"wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen"
Dit duurt nu sinds de overplaatsing.
Volgens de helpdesk is er geen probleem.
Ik wordt radeloos en wens het nummer naar een andere operator te verschuiven.
Bladzijde 1 / 1
Dag Stephanjo,
Bedoel je dat je My Proximus niet kan gebruiken?
Kan je mij via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr,klantnr, contactnr)
Alsook de login die je gebruikt voor My Proximus?
Dan kijk ik het voor je na.
Mvg,
Koen
Bedoel je dat je My Proximus niet kan gebruiken?
Kan je mij via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr,klantnr, contactnr)
Alsook de login die je gebruikt voor My Proximus?
Mvg,
Koen
Ik kan MyProximus ook niet gebruiken sind ons overstap na Proximus, al twee tickets geopend blijkbaar, nooit meer iets van gehoord, deze situatie is niet onaanvaardbaar, graag oplossing ipv excuses.
Mvg
Mvg
Dag Rolf,
Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen via Het Proximus Team? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Mvg,
Koen
Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen via Het Proximus Team? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Mvg,
Koen
Dag Koen,
privébericht verstuurd.
Groeten,
Rolf
privébericht verstuurd.
Groeten,
Rolf
Het ziet ernaar uit dat ik bij mijn volgende bezoek in België gewoon naar een andere operator verhuis. Ik betaal momenteel ruim 10 maanden voor een dienst die ik vroeger tijdelijk kon activeren en heb geen toegang meer tot de diensten die prijzen voor internationale tarieven behandelen.
Kan iemand mij een andere operator adviseren met goede referenties.
Ik zit namelijk constant in het buitenland en heb zodoende een betrouwbare leverancier nodig, die mijn het geld niet uit mijn zakken jaagt.
Ik zit namelijk constant in het buitenland en heb zodoende een betrouwbare leverancier nodig, die mijn het geld niet uit mijn zakken jaagt.
Ik heb net 2 verschillende operatoren van de helpdesk gesproken die zeggen dat ze me niet kunnen helpen als de website Myproximus niet werkt...
Graag iemand met een beetje klantengevoel die me kan verder helpen om mijn facturen te raadplegen via de online tool... ik krijg namelijk telkens een error bericht.
De dame die ik zonet om 10:20 aan de lijn had, mag voor mijn gevoel ontslagen worden...
Graag iemand met een beetje klantengevoel die me kan verder helpen om mijn facturen te raadplegen via de online tool... ik krijg namelijk telkens een error bericht.
De dame die ik zonet om 10:20 aan de lijn had, mag voor mijn gevoel ontslagen worden...
Dag ksuyk
Alvast de excuses.
Krijg je een foutmelding?
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
En ook de login die je gebruikt voor My Proximus?
Dan kijken we het graag voor je na.
Groeten
Koen
Alvast de excuses.
Krijg je een foutmelding?
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het graag voor je na.
Groeten
Koen
Beste
Ik krijg ook telkens dezelfde melding: "wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen". Dit is al het geval sinds dat ik naar jullie ben overgestapt. Ik zou graag MyProximus kunnen consulteren. Blijkbaar zijn mijn abonnementen ook in twee overeenkomsten opgedeeld.
Graag zou ik hier een oplossing voor zien. Dit is heel onhandig. Ik zou graag alles beter kunnen opvolgen.
Alvast bedankt!
Ik krijg ook telkens dezelfde melding: "wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen". Dit is al het geval sinds dat ik naar jullie ben overgestapt. Ik zou graag MyProximus kunnen consulteren. Blijkbaar zijn mijn abonnementen ook in twee overeenkomsten opgedeeld.
Graag zou ik hier een oplossing voor zien. Dit is heel onhandig. Ik zou graag alles beter kunnen opvolgen.
Alvast bedankt!
Dag JLog,
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr,klantnr, contactnr)
Dan kijken we het voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr,klantnr, contactnr)
Dan kijken we het voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.