Technisch probleem met e-services

  • 21 September 2012
  • 0 reacties
  • 250 Bekeken





Beste


Ik krijg telkens een error als ik een nieuw account (ik heb nieuwe diensten en dus een klantennummer, factuurdatum en activeringscode) probeer aan te maken.


Als ik met mijn bestaand account wil inloggen krijg ik rechts in het rood dat er een technisch probleem is.


Ik kan al meer dan een week deze diensten niet gebruiken dat wil dus zeggen: geen fon, geen aliassen en toch zal ik voor deze tijd volledig worden aangerekend.


Ik ben al meer dan 25 jaar klant bij Belgacom, ik heb pas een pack aangeschaft en dus digitale tv, weg bij telenet; internet dus weg bij scarlet.


Bij de klantendienst kunnen ze mij niet helpen en op het forum heb ik nog geen antwoord gekregen van Eva. Ik verwacht SERVICE!!!


Jullie zijn toch de communicatiespecialist?


Ik zie op het forum dat dit soort problemen meer voorkomt, het verwondert mij dat daar nog geen oplossing is voor gevonden!


Misschien een onderwerp voor Test-Aankoop?


Groeten







0 reacties

Geen reactie

Reageer