Al bijna 2 maanden probeer ik aanpassingen te doen in mijn Tuttimus pakket en al bijna 2 maanden krijg ik dezelfde melding.
"Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen."
Het begint stilaan irritant te worden.
En nee, het veelvuldig vernieuwen van de pagina werkt voor geen meter.
Grtz
Bladzijde 1 / 1
Hey Tawnyn,
Wat wens je aan te passen? Stuur jij mij jouw klantgegevens via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, dan kijk ik het voor je na.
Groetjes,
Lorentz.
Wat wens je aan te passen? Stuur jij mij jouw klantgegevens via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, dan kijk ik het voor je na.
Groetjes,
Lorentz.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.