Ik heb onlangs de naam van de beheerder van ons tuttimus abonnement laten veranderen, maar sindsdien kan ik niet op 'mijn producten'. Ik krijg telkens 'technisch probleem, gelieve enkele minuten later opnieuw te proberen'. Maar dit duurt al een 2tal weken. Is daar een oplossing voor? Tegelijk krijg ik een mail en sms dat de data van mijn abonnement verhoogt is van 2 naar 3 GB, alleen staat daar 'mobilus abonnement' terwijl we tuttimus zijn....maar ik kan dat dus niet controleren. Bedankt voor de hulp!
Bladzijde 1 / 1
Dag Kristel,
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
En ook de login die gebruikt voor My Proximus
Dan kijk ik het voor je na.
Mvg,
Koen
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
En ook de login die gebruikt voor My Proximus
Dan kijk ik het voor je na.
Mvg,
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.