Technieker nodig of niet

  • 29 May 2012
  • 2 reacties
  • 300 Bekeken

Ik heb momenteel al internet via Belgacom (VDSL2) en ben nu aan het overwegen om ook Belagcom tv erbij te nemen.

Bij de installatie staat 'indien uw woning is uitgerust met een alarmsysteem of fax, , kunt u de installatie niet zelf uitvoeren.'

Ik heb thuis een alarm, maar toen ik indertijd internet heb genomen is een technieker van Belgacom thuis geweest om een bakje te plaatsen (staat Alcatel op) om geen problemen te hebben met mijn alarm en internet. Is dit voldoende of moet er toch een technieker langskomen ?

Heb ook nog 2e vraagje, heb momenteel al pack internet+Telefoon, maar hoe krijg ik het klaar om alle uitbreidingen (TV, PLC's, extra decoder, ...) online te bestellen zodat ik € 50 korting krijg ?






2 reacties

Als je weet wat je doet en hoe je de intro NTP2007 en de VDSL2-filter TF2007 correct moet aansluiten dan hen je geen technieker nodig.

Zie voor meer info op de blog van ricy

http://bgctv.skynetblogs.be/#vdsl2splitterbeschrijving

de alarminstallatie en de fax kan je eigenlijk min of meer beschouwen als een telefoon aansluiten.


groetjes,

Elsa

Op zijn blog vind je de link naar o.a (en nog veel meer):







De manier ven elsa is correct. Je kan altijd een Do it Yourself pakket aanvragen. Als de installatie niet lukt kan er een technicus langskomen die u ondersteund

Reageer