Dag iedereen!
Ik verhuis binnenkort en heb een pack besteld bij Proximus, ik heb een telefoon gekregen met de vraag om te bellen naar 0800 22 800 om een afspraak vast te leggen met de technicus.
Het probleem is als ik naar dat nummer bel, weet ik niet welke optie dat ik moet kiezen om een afspraak vast te leggen, er bestaat geen optie voor 'technicus'.
Mijn vraag is, is het mogelijk om op een andere manier met de technicus af te spreken? Of als ik naar het bovenstaand nummer bel, wat moet ik doen (stap voor stap)?
Groetjes,
Amro
Bladzijde 1 / 1
Hey Amro,
In principe kan iedereen op ons 0800-nummer je verder helpen met het boeken van een afspraak.
Als je mij klantgegevens doorgeeft en de gewenste datum, doe ik het nodige...
Groetjes,
HeidiE
In principe kan iedereen op ons 0800-nummer je verder helpen met het boeken van een afspraak.
Als je mij klantgegevens doorgeeft en de gewenste datum, doe ik het nodige...
Groetjes,
HeidiE
Ik heb net een telefoon gekregen van de technicus en we hebben een afspraak vastgelegd.
Bedankt voor je antwoord. 🙂
Bedankt voor je antwoord. 🙂
Da's telepathie! 😉 Graag gedaan!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.