Te vroeg afgesloten door fout van Belgacom

  • 9 July 2013
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken


Mijn zoon gaat 31 augustus 2013 verhuizen. Dit hebben we gisteren gemeld aan belgacom via de site. Na telefonisch contact vanuit belgacom is het nog eens bevestigd dat dit op 31 augustus moest gebeuren.


Vandaag blijkt dat hij is afgesloten????? Vergissing van Belgacom en dit kan gebeuren. Maar dan is het normaal dat dit direct wordt recht gezet aangzien het belgacom zijn fout is.


Blijkt dat doit heel de procedure moet dooelopen en dat mijn zoon nu zonder TV en internet zit. pfffff.....


onbegrijpelijk.




3 reacties

Dag Maria,

Onze technieker komt overmorgen, 11/07/2013, langs om alles te heractiveren.
Aangezien het een appartementsgebouw betreft moet er iemand ter plaatse komen.

De technieker komt tussen 10:00u en 14:00u, kan er iemand aanwezig zijn?
Hij belt sowieso een half uurtje op voorhand, om te melden dat hij onderweg is.

Mvg,

Eva
Dag Maria,

Uiteraard is dit kosteloos, als compensatie voor het ongemak!

Met vriendelijke groeten,

Eva
Graag gedaan, onze excuses voor het ongemak!

Reageer