Hallo,
mijn opnames van verleden zondag zijn allemaal te laat gestart, de 7ste dag, SOS Piet, dagelijkse kost, enz...
Weer iets nieuw zie, die problemen had ik tot nu toe nog niet ondervonden. Wat zijn de volgende ........
Bladzijde 1 / 1
Decoder eens opnieuw opstarten... tijd zal niet gesynct zijn.
axs bedankt voor het antwoord, maar ik had wel een heropstart van de decoder gedaan op zondagmorgen.
Het rare is nu wel, dat de omnames van gisterenavond wel in orde waren, en dat zonder de decoder opnieuw op te starten.
Het rare is nu wel, dat de omnames van gisterenavond wel in orde waren, en dat zonder de decoder opnieuw op te starten.
Dag Computerken,
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem ondervonden. De npvr opnames de dagen nadien zijn wel correct uitgevoerd.
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem ondervonden. De npvr opnames de dagen nadien zijn wel correct uitgevoerd.
Beste computerken,
Kunnen jullie mij uw login nog even via PM geven. Dan kan ik dit doorsturen voor verder onderzoek.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Kunnen jullie mij uw login nog even via PM geven. Dan kan ik dit doorsturen voor verder onderzoek.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Ben je zeker dat die programma's op de zender op tijd begonnen zijn? Ze durven al eens te vroeg beginnen, en als dat meer dan 5 minuten is dan mis je toch het begin. Die voorgift van 5 minuten is wat krap en zou terug aanpasbaar moeten worden vind ik.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.