Skip to main content
Ik heb vandaag mijn factuur gekregen van 22 jan - 21 februari. Deze is €40,68 , voor mijn Mobilus 20.

Mobiele data buiten bundel verbruikt was +-20MB. (Hierna mobiele data afgezet) Wat dus komt op +- €2 extra.

Zo ook werd er voor de mobiele data in mijn bundel verbruikt was , al reeds €8.xx bijgerekend.

Dit is onaanvaardbaar en had ik al vermeld bij mijn telefoon naar de klantendienst. Daar zeiden ze dat de factuur nog steeds gewijzigd zou kunnen worden bij de totale afrekening, wat dus niet gebeurd is...

Met vriendelijke groeten

Benn Smets
Zou eens nakijken of er ook geen mobiele data afgaat ook al staat deze op de GSM uit. Zie forum item: Klacht factuur GSM

Bij mij wordt er mobiele data aangegeven ook al staat deze uit. Dit kun je zien bij MyProximus, mijn verbruik, mobiel internet.
Beste Antoon1

Bedankt voor uw reactie hoor, enkel ben ik 100% zeker dat er geen mobiele data werd gebruikt.

Zo ook bleef de teller in de app hetzelfde staan : 20MB +- verbruikt buiten mijn bundel (na het verversen inderdaad).

Dus vermoed ik dat het een niet correcte factuur is.

Ik krijg al extra kosten voor de data volledig op is. Wat dus niet kan... (Alle andere tellers staan op €0,0) Enkel bij mobiele data zijn er kosten.
Ik ben nog steeds op hulp aan het wachten hoor. Nu is het op deze moment weer zo ver, ik heb screenshots genomen en die kunnen bijgevoegd worden indien nodig...

+-20MB meer en ik word 7,95€ extra aangerekend.

Ik word genoodzaakt andere stappen te zetten vermits ik nergens een duidelijk antwoord krijg van proximus. Ik ben zeer teleurgesteld van mijn overstap.
Hallo MaddTraxx!

Kan u ons aanspreken via een privébericht?

Dan kunnen ik en mijn collega's het nodige voor u doen! :)

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter

Reageer