Skip to main content
In het verleden heb ik reeds online betwisting gedaan van onze facturen, meer bepaald voor het GSM van mijn zoon, die geen internet toegang heeft en waarvoor toch iedere maand 60€ teveel wordt aangerekend.

Mijn zoon lag vorig jaar tijdens de zomer op intensieve zorgen in het ziekenhuis na een zwaar ongeval, zijn GSM werd niet gebruikt, toch werden hem die kosten aangerekend.

Heb dit vorig jaar al 2 x aangekaart, Proximus heeft toen telkens creditnota's uitgeschreven met de belofte dit (technische?) probleem op te lossen.

Dit is niet gebeurd: voor de eerste 4 maanden van dit jaar heb ik Proximus al 1100 € betaald (internet aansluiting + 3 GSM abonnementen (2 van 15 en 1 van 25€)

Bij deze wil ik dit terug aankaarten, deze maal met vriendelijk en dringend verzoek om de zaak echt op te lossen en mijn factuur te corrigeren (de online betwisting werkt zoals vaak niet).
Geen reactie

Reageer