Systeembeheerder doet een beetje lastig ;)

  • 13 September 2012
  • 0 reacties
  • 332 Bekeken


Dag iedereen,





Al jaar en dag ben ik tevreden van mijn skynet account en heb er eigenlijk nog nooit problemen mee gehad... Je hoort mij al komen... tot gisteren.


Toen ik gisteren een mail naar 20, jawel 20 🙂, vrienden tegelijk wou sturen kreeg ik van de systeembeheerder steeds het bericht dat er 'too many recipients' waren... Groot was mijn frustratie aangezien dit een groep mensen is waar ik wekelijks mee mail en nog nooit een foutmelding van kreeg...


Goedgelovig als ik was, dacht ik dat het probleem vandaag opgelost zou zijn... ik stuurde nog eens dezelfde mail... opnieuw een mail van systeembeheerder, maar nu bleken al mijn vrienden (20 dus!) opeens geen bestaand e-mailadres meer te hebben of het was verwijderd... Maar zij kunnen mij nog wel mails sturen met hun (onbestaand) adres... MAAR ik merk wel in de mails, dat ik bepaalde mails van de discussie niet ontvangen heb, nochthans mijn e-mailadres er tussen staat... Heel bizar dus...


Kan iemand mij zeggen wat ik misschien verkeerd doe, of wat het probleem zou kunnen zijn? Ik kan wel nog mails versturen, maar slechts naar 1 of 2 ontvangers... Hatelijk dus...





Greetz





Stijn





ps: mijn servers staan ingesteld als imap en smtp@skynet.be (ik heb al proberen veranderen naar relay@skynet.be, maar dan kon ik niets meer versturen :))

0 reacties

Geen reactie

Reageer