Ik probeer via webdav op mijn synolgy te raken. Heb via bbox 3 poorten 5000-5006 geopend. Ook router en webdav op synology zijn ingesteld. als ik via een online tool kijk of mijn poorten open zijn zie ik enkel dat 5000 en 5001 open zijn. Iemand die mij kan helpen? 5005 moet ook open geraken!!
Bladzijde 1 / 1
portmapping bbox3
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/internetpoorten-openen-op-uw-modem.html
more info poorten :
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_webtrouble/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-website/internetpoorten-openen.html
sabine
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/internetpoorten-openen-op-uw-modem.html
more info poorten :
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_webtrouble/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-website/internetpoorten-openen.html
sabine
Ik heb alles geconfigureerd via bbox 3. Enkel poort 5000 gaat open en de rest niet...
ook best nadat je een regel voor portforwarding ingevoerd hebt even de bbox3 rebooten (5sec zonder stroom zetten)
Verder nog wat in ifo te vinden over synology : klik hier
Verder nog wat in ifo te vinden over synology : klik hier
Rebooten ook geen succes... zelfs 20sec zonder stroom doet ook niet niets.. het is heel vreemd omdat he 4dagen heeft gewerkt en dan plots niet meer..
kontroleer mss toch ook eens of CGNAT van toepassing is zie voor uitleg > klik hier
Als dit het geval is kan je CGNAT uitzetten via proximus.be/myproximus
en >
controleren of CGNATACTIEF staat
Als dit het geval is kan je CGNAT uitzetten via proximus.be/myproximus
en >
controleren of CGNATACTIEF staat
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.