Vraag

Synchronisatie Cloud bestand te groot

  • 8 May 2017
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Bij het synchroniseren van een kritisch bestand van meer dan 500MB krijg ik een automatische boodschap dat 500MB de limiet is van één bestand om te synchroniseren. Ik heb 1 TB aangeschaft (en betaald) om dit mogelijk te maken. De telefonische bizz support verwijst mij naar het forum omdat hier specialisten zitten die dit kunnen oplossen. De telefonische assistentie zag geen problemen waarom dit niet zou gaan. Toch blijft de synchronisatie onvolledig. Dit gaat over de Cloud van proximus en niet OneDrive for Business. Kan er iemand dit oplossen?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
Hi Katelijne,

De maximale bestandsgrootte van de te uploaden bestanden is in feite de grootte van je account capaciteit op dat moment nog

wat ik jou geval zie

99.97 GB of 1000 GB used ( 10% capacity)

dus zeker voldoende,

Wat wel problemen kan geven is:

via browser; sommige browser geven problemen bij het uploaden van grote bestanden, probeer dan eens een andere

besturingssysteem.. windowsversie ? apple?

werk je via de apllicatie? device?android? IOS versie??

Graag wat meer informatie in privebericht aub

Mvg sabine cloud support

Mvg sabine

Reageer