Skip to main content
Bij het synchroniseren van een kritisch bestand van meer dan 500MB krijg ik een automatische boodschap dat 500MB de limiet is van één bestand om te synchroniseren. Ik heb 1 TB aangeschaft (en betaald) om dit mogelijk te maken. De telefonische bizz support verwijst mij naar het forum omdat hier specialisten zitten die dit kunnen oplossen. De telefonische assistentie zag geen problemen waarom dit niet zou gaan. Toch blijft de synchronisatie onvolledig. Dit gaat over de Cloud van proximus en niet OneDrive for Business. Kan er iemand dit oplossen?
Hi Katelijne,



De maximale bestandsgrootte van de te uploaden bestanden is in feite de grootte van je account capaciteit op dat moment nog



wat ik jou geval zie



99.97 GB of 1000 GB used ( 10% capacity)



dus zeker voldoende,



Wat wel problemen kan geven is:



via browser; sommige browser geven problemen bij het uploaden van grote bestanden, probeer dan eens een andere



besturingssysteem.. windowsversie ? apple?



werk je via de apllicatie? device?android? IOS versie??



Graag wat meer informatie in privebericht aub



Mvg sabine cloud support



Mvg sabine

Reageer