Bij het synchroniseren van een kritisch bestand van meer dan 500MB krijg ik een automatische boodschap dat 500MB de limiet is van één bestand om te synchroniseren. Ik heb 1 TB aangeschaft (en betaald) om dit mogelijk te maken. De telefonische bizz support verwijst mij naar het forum omdat hier specialisten zitten die dit kunnen oplossen. De telefonische assistentie zag geen problemen waarom dit niet zou gaan. Toch blijft de synchronisatie onvolledig. Dit gaat over de Cloud van proximus en niet OneDrive for Business. Kan er iemand dit oplossen?
Bladzijde 1 / 1
Hi Katelijne,
De maximale bestandsgrootte van de te uploaden bestanden is in feite de grootte van je account capaciteit op dat moment nog
wat ik jou geval zie
99.97 GB of 1000 GB used ( 10% capacity)
dus zeker voldoende,
Wat wel problemen kan geven is:
via browser; sommige browser geven problemen bij het uploaden van grote bestanden, probeer dan eens een andere
besturingssysteem.. windowsversie ? apple?
werk je via de apllicatie? device?android? IOS versie??
Graag wat meer informatie in privebericht aub
Mvg sabine cloud support
Mvg sabine
De maximale bestandsgrootte van de te uploaden bestanden is in feite de grootte van je account capaciteit op dat moment nog
wat ik jou geval zie
99.97 GB of 1000 GB used ( 10% capacity)
dus zeker voldoende,
Wat wel problemen kan geven is:
via browser; sommige browser geven problemen bij het uploaden van grote bestanden, probeer dan eens een andere
besturingssysteem.. windowsversie ? apple?
werk je via de apllicatie? device?android? IOS versie??
Graag wat meer informatie in privebericht aub
Mvg sabine cloud support
Mvg sabine
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.