symbolen bij PVR

  • 24 April 2011
  • 10 reacties
  • 1970 Bekeken

kan iemand mij vertellen waar de symbolen voor staan naast de opgenomen programma's?

Een bolletje --> ik veronderstel dat dit een opgenomen programma is

een gekleurd bolletje???

een gekleurd bolletje met iets dat lijkt op een driehoekje??? (ik kan het namelijk niet zo goed zien omdat het lettertype TE KLEIN is en ik heb een normaal zicht!!)

ik kan nergens vinden waar deze symbolen voor staan, niet in de handleiding, niet online, niet in het menu van BelgacomTV zelf....

Getekend: iemand die niet gelukkig is met de nieuwe versie van het menu!!


10 reacties

Badge
Een bolletje dan is de opname geslaagd

als er een driehoekje instaat dan gaat de opname niet door

bol met kruis er in dan is de opname niet geslaagd

bol met halvemaan) gedeeltelijke opname

En dan kan jeook nog ergens zien een geprogrameerde opname is het zelfde als een opname die bezeg is bolletje dunne donkere binnenin en de rest lichter blauw.Dus een opname die je hebt geprogrameerd wordtdus ook weergegeven bolletjedikke donkere rand binnenin en de rest lichter blauw.Beiden worden dus in de gids weergegeven. Ik hoop dat je er een beetje aan uit kan.
ja, bedankt.

en toch ben ik niet tevreden met het "nieuwe, verbeterde menu", maar dat zal wel vijgen na pasen zijn zeker....
Badge
Ze zeggen soms alle begin is moeilijk.Maar eens als je het gewoon bent valt dat allemaal goed mee.Ik heb hem nu al wel meer dan een maand dus voor mij is dit nu gemakkelijk spreken.Wat mij gisteren precies nu ook opgevallen is dat is dat die softwareversie sinds die interface precies weer geëvolueerd is,je kan dit zien aan de versie van de software zelf.
daar heb je natuurlijk gelijk in, verandering is altijd omdat dit een aanpassing vraagt.

Ik ben al blij dat ik nu weet wat de symbooltjes willen zeggen...
ik weet niet waar je kijkt, maar de betekenis van die symbolen staat echt wel in de nieuwe handleiding.

er zijn echter ondertussen ook al symbolen opgedoken die niet in de handleiding voorkomen, zie elders.

mvg,
Badge
Spijtig dat je zo geen belgacom tv.handleiding hebt. Ik weet ook niet zeker of je deze kan halen in een belgacom shop.
je kan de handleiding online downloaden

OF

je kan de nieuwe handleiding laten opsturen via de blauwe knop, paar dagen later ligt ze in jou bus

mvg,
Badge
Via die blauwe knop gaat niet meer denk ik.Datwas tot over 2 weken als je je tv opzette kwam dat in het groen te voorschijn geloof ik.
ah zo? ik heb ze op die manier ontvangen... blijkbaar was dat dan enkel voor de rappe ?

zie ook het belgacom filmpje op youtube over de nieuwe menu's en waar ze vermelden dat je handleiding zo kan krijgen

mvg
Reputatie 7
Badge +1
a:3:{s:3:"url";s:49:"/files/4a07cb1964/Belgacom_TV_opname_symbolen.jpg";s:4:"name";s:31:"Belgacom TV opname symbolen.jpg";s:4:"size";s:4:"18KB";}

Reageer