syfy

  • 27 November 2011
  • 5 reacties
  • 1428 Bekeken

vandaag zet ik de tv op syfy en er staat video lock error

We hebben dit al eens gehad.

Ik heb gebeld naar belgacom (voor de zoveelste keer)en hij zegt dat het een probleem is bij syfy niet bij hun, ben ik vet mee.

je betaald voor het film pakket en syfy wilt soms niet en er verdwijnen posten uit het pakket!!!


5 reacties

och klaag niet, wees gelukkig dat je het discovery investigation channel al hebt bij gekregen, ik denk dat de abonnees van music en culture veel meer pecht hebben of hebben gehad
ik klaag zo veel ik wil, wa is da nu!!!

ik heb al zo veel problemen gehad bij balgacom en ik begin het beu te worden!

(en wat ben ik nu met discovery investigation channel)

als ik betaal voor syfy dan wil ik hem ook zien! zo simpel is het!
Reputatie 2
Badge +1
Als het bij SyFy ligt gaat BGC hier weinig aan kunnen doen...

Reputatie 1
Ik heb die video lock error ook al verschillende keren tegen gekomen in opnames. Zeer irritant, maar ik heb ook altijd gedacht dat het probleem bij Syfy zelf lag want het is de enige zender (behalve 13th street wat een zusternet van Syfy is, als ik me niet vergis) waar ik het af en toe tegen ben gekomen. Een voordeel dat Syfy zoveel heruitzend zodat je altijd terug kan opnemen wat de video lock error de eerste keer heeft verpest.

Je zou kunnen proberen contact op te nemen met Syfy, aangezien Belgacom hier zelf niets aan kan doen. Al weet ik niet of dat ook maar enige zoden aan de duik brengt. Ik heb zelf al eens gezocht naar een emailadres van Syfy op hun website, om te reklameren over de uiterst belachelijke censuur, maar toen niets gevonden.

Reputatie 7
Badge +3
Als je een klacht, idee, opmerking of vraag hebt met betrekking tot of Syfy, kun je deze mailen naar BeneluxFeedback@nbcuni.com. We zullen ons best doen je dan zo snel mogelijk te beantwoorden.



mvg,

Patrick

Reageer