switchen van zenderlijst naar TV gids en omgekeerd al gepland ?

  • 5 June 2012
  • 1 reactie
  • 181 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Vorig jaar, bij de grote software update, viel de "rode knop" weg om te kunnen switchen tussen de zenderlijst (alleen programmagids van een bepaalde zender zichtbaar op je scherm) en de TV gids (de normale TV gids). Als je vooral in 1 bepaalde zender opneemt, of een bepaalde uitzending zoekt in een zender, dan was dit een heel handige tool. De "rode knop" zou niet meer terugkomen, omdat die andere functies zou krijgen.

Is het niet mogelijk om een andere knop te programmeren om toch nog naar die zenderlijst te kunnen gaan, want het alternatief dat aangeboden wordt (TVgids - zoeken - zoeken op naam) is niet goed. Als je in die zoekfunctie het programma hebt gevonden dat je wilt opnemen en je wilt de start- en eindtijd aanpassen, dan loopt de software vast bij het bevestigen (BUG!!). Ook moet je voor elk programma apart, telkens opnieuw de naam letter voor letter ingeven en dan gaan zoeken naar het gewenste programma.

1 reactie

Ik mis dat ook, dat switchen van zenderlijst naar TV gids en omgekeerd. Ik kijk veel naar NGC, maar zoek daar maar eens programma's in op. Ik vond het bijzonder handig dat je met de knoppen CH+ en CH- door de schermen kon bladeren om zo snel door de hele lijst van die bepaalde zender te gaan. Hopelijk komt Belgacom terug op zijn stappen en neemt ze die tool terug op.

Reageer