Beantwoord

Support pagina's "veel gestelde vragen" reageren niet allemaal meer

  • 10 August 2016
  • 5 reacties
  • 188 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3
Sommige pagina's zoals deze:
http://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_mail_web/particulieren/support/internet/e-mails-en-website.html

Deze reageren niet goed meer van zodra een subcategorie gekozen wordt.
Eén keer klikken op een subcategorie dat lukt soms nog maar 2e klik geen effect.

Getest op 2 computers met windows 10 op Chrome, IE11 en Edge
icon

Beste antwoord door frank 11 August 2016, 19:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ik heb geen probleem met die pagina en doorklikken naar subcategorie enz. noch via Edge, noch via Firefox op Windows 10.
Met Chrome ook geen probleem en evenmin met IE 11. Werkt prima.
Heb nog eens getest voor alle zekerheid onder windows 10 , met Edge, IE11, Firefox, Chrome maar ondervind daarbij ook geen problemen.
Zeg me nu niet dat het de windows 10 verjaardagsupdate is die je hebt :-))
NB: al heb ik soms wel de indruk dat Edge toch trager reageert!
Bij mij reageert blijkbaar FF toch het vlugst.
Reputatie 6
Badge +3
Yup update op beide laptops... :?

Nota: het gaat over de subcategorieën in email en websites. I
Had ik wel gedacht :D
er zullen wel nog problemen opduiken, ze moesten met die verjaardagsupdate kunnen uitpakken natuurlijk !-)
Reputatie 6
Badge +3
Alles werkt opnieuw zoals het hoort op beide laptops (en alle browsers) - raar maar waar
Ik zie wel dat windows meerdere updates heeft uitgevoerd vandaag.