Hallo,
Sinds enkele weken is plots ons internet thuis super super traag (download nu tegen 75KB/sec - oorspronkelijk: +- 200KB/sec - speedtest.net : 1.1MB download). Ik heb hier reeds enkele keren voor gebeld, telkens zeiden ze dat de verbinding iets hoger gezet werd. Telkens maakte dit geen enkel verschil voor ons. Ik heb dan ook geen zin om hiervoor eindeloos te liggen bellen. Tevens informeerde ik voor de VDSL-2 mogelijkheid en ze gingen mij daarvoor binnen enkele dagen terugbellen, dit is nu ongeveer 7 dagen geleden en heb nog steeds geen telefoon ontvangen.
Altijd horen wij de opmerking 'Mijnheer u woont veel te ver van onze centrale', akkoord maar 75KB/sec (zelfs 200KB/sec) download in 2011 doet me denken aan de opkomst van het internet. Met een Internet Intense (57€ / maand) abo noem ik dit gewoon lachwekkend en triestig. Als één van de marktleiders op Belgisch grondgebied merken wij weinig innovatie. Wij zijn al 7 jaar klant op hetzelfde adres en sinds die periode is er nog geen één enkele snelheidsaanpassing geweest op de internetverbinding.
Daarom via deze weg melding van ons probleem, zou het mogelijk zijn dit even nader te bekijken? Indien mogelijk ons te contacteren ivm informatie over de VDSL-2 mogelijkheid?
Ons klanten id: fa495324
Bedankt!
Bladzijde 1 / 1
www.belgacomtv.be geeft je meteen weer of je op VDSL2 kan aangesloten worden.
Indien niet, is intense overkill. Schakel dan best om naar comfort.
Indien niet, is intense overkill. Schakel dan best om naar comfort.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.