Super slechte service

  • 20 June 2017
  • 3 reacties
  • 194 Bekeken

wij zijn met 4 personen en elk hebben we een gsm abonnement bij Proximus, ook zit onze huistelefoon de wifi en de tv in een pakket bij Proximus. We hadden verwacht dat we op z'n minst een beetje service kregen maar nee het tegenovergestelde. Wij zijn nu al bijna 4 jaar klant en elk jaar hebben we zoveel problemen de kinderen worden er gek van. Zij zeggen al zo lang dat we weg moeten gaan, en nu wordt die kans zeer groot er is zelfs een zeeeeeerrrr kleine kans dat we hier nog blijven. Maar nu is de maat vol. Zondag avond waren we tv aan het kijken en van de ene moment op de andere gaat de tv over op een zwart scherm. Dit is al vaker voorgekomen dus deden we wat we al zo vaak moesten doen namelijk de digibox uitschakelen dit hebben we meermaals gedaan. En toen kwam daar een halfuur het Belgacom teken te staan. We bellen naar de klantenservice waar ik 15 min in de wacht stond ( wat ik nog begrijpelijk vind) daarna pakt er een dame op en die probeert me verder te helpen maar ook zij kan hier niks aan doen en zij werkt voor de klantendienst. Ze adviseert ons om den afspraak te maken met 1 van de techniekers, dit doen wij maar ze zegt dat we tot dinsdag moeten wachten. Dat betekent 3 dagen geen tv. De afspraak was gemaak tussen 12:30-17:00. Wat voor ons moeilijk was want dat betekent dat we de hele dag thuis moesten blijven. Om 17:30 is er nog steeds niemand langs geweest. Wij bellen dan nog maar eens naar Belgacom om dan te moeten horen dat ze de technieker niet te pakken krijgen. Moesten wij daarvoor een hele dag thuis blijven? Ik vraag om voor morgen een nieuwe afspraak te maken wat vrij logisch is omdat ik al 3 dagen geen tv heb gehad. Wat volgens de meneer niet mogelijk is ik moet nog wachten tot donderdag. Dit is niet normaal??? Het is al heel vaak bij ons gebeurt dat de wifi niet meer werkt of dat de tv niet meer werkt. Echt schandalig we blijven hier niet, verlies voor jullie niet voor ons, wij gaan op zoek naar een provider die ons wilt en kan helpen. Na 4 jaar klanten zo behandelen? Echt schandalig!!!

3 reacties

Ik maak hier hetzelfde mee. Maanden aan een stuk wegvallend internet en blokjes op TV. Nu helemaal geen internet meer en geen TV en ik ben business lid. Een technicus ging vandaag komen tussen 12 en 16u. Om 16u30 bel ik en ze gingen nog altijd komen. Om 17u30 zeggen ze dan doodleuk dat ze niet meer komen.Ik ben het ook moe
Reputatie 6
Badge +4
Dag Jozef,

Begrijp je frustraties.Problemen, dan zitten wachten op een technieker die niet komt , weer nieuwe afspraak paar dagen later..je zou voor minder...

IK begrijp ook net goed waar het misgelopen is met je eerste afspraak en hieromtrent aan desbetreffende technieker en dispatching center meer info gevraagd ( wacht nog feedback)

Ik weet dit maar een magere troost is.

ik zie dat je met een bbox3/T staat, wifi bridge +decoder

de decoder zie ik momenteel geen verbinding maken met de bbox3/T router waardoor dus geen beeld.

Dit kan verschillende oorzaken hebben die soms moeilijk te bepalen zijn,

veelal een draadloos probleem ( wifi bridge) tussen bbox en decoder

Ik heb in ieder geval al eens nu software update naar de bbox router gestuurd.

Indien je het ziet zitten start de wifi bridge en de decoder nu nog eens op.

Een vroegere afspraak kan ik je ook niet beloven, jammer genoeg.

Mvg sabine
Reputatie 6
Badge +4
Beste,

ik zie dat je intussen een technieker over de vloer had..

Reageer