stroomkabel geeft kortsluiting! kan ik deze vervangen? of moet ik nu een nieuwe decoder aanschaffen?
Bladzijde 1 / 1
Sinds de nieuwere generaties van decoders wordt dit niet meer gedaan gezien dit vaak complicaties gaf. (elke decoder heeft namelijk een andere power supply). Ik stel dus voor je decoder + voedingskabel te vervangen. Ik zie dat je 2 decoders hebt, een kleinere en een grote. Welke van de 2 geeft problemen?
Ik ga ervan uit dat je volgende zaken reeds hebt nagekeken of rekening mee hebt gehouden?
- voedingskabels NIET onderling gewisseld. Elke decoder gebruikt zijn originele voedingskabel?
- ander stopcontact geprobeerd.
Kijk even op volgende pagina voor meer info hoe een decoder om te ruilen. Als je me je gewenst afhaalpunt doorgeeft, maak ik meteen een ticket op om je een nieuwe decoder op te sturen.
Ik ga ervan uit dat je volgende zaken reeds hebt nagekeken of rekening mee hebt gehouden?
- voedingskabels NIET onderling gewisseld. Elke decoder gebruikt zijn originele voedingskabel?
- ander stopcontact geprobeerd.
Kijk even op volgende pagina voor meer info hoe een decoder om te ruilen. Als je me je gewenst afhaalpunt doorgeeft, maak ik meteen een ticket op om je een nieuwe decoder op te sturen.
vroeger kon je in een Proximus center enkel een nieuwe stroomadapter gaan halen door de oude in te ruilen, maar aangezien decoders niet meer omgeruild worden zullen ze waarschijnlijk een stroomadapter moeten opsturen als je zeker bent dat de kortsluiting niet van de decoder komt.
Maar in ieder geval best eerst het antwoord van iemand van proximus afwachten of eens bellen naar grtais nummer van de helpdesk 0800 22 800
Maar in ieder geval best eerst het antwoord van iemand van proximus afwachten of eens bellen naar grtais nummer van de helpdesk 0800 22 800
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.