Sinds gisteren zijn er hier continu haperingen in beeld en geluid op discovery science. Nog mensen met dit probleem?
Bladzijde 1 / 1
Ik zou toch eens proberen door de decoder even zonder stroom te zetten
(via aan/uit schakelaar achteraan of via netstekker)
(via aan/uit schakelaar achteraan of via netstekker)
Ik heb 3 decoders in huis en ik heb het op alle decoders. En enkel op discovery science.
Ik heb geen storing op deze zender, maar dit betekent eigenlijk niet veel want zo'n problemen kunnen regionaal zijn.
Persoonlijk zou ik de bbox toch eens 5 seconden zonder stroom zetten, enfin ik zeg alleen maar wat ik zou doen in zo'n geval 😉
Persoonlijk zou ik de bbox toch eens 5 seconden zonder stroom zetten, enfin ik zeg alleen maar wat ik zou doen in zo'n geval 😉
Hey supergolfje, ik heb het doorgestuurd naar ons TV team. Zij kijken dit voor je na. Zodra we feedback ontvangen hebben, laten we je iets weten!
Onze teams hebben intussen een aanpassing gedaan en de haperingen zouden moeten zijn opgelost.
Het probleem is inderdaad opgelost. Bedankt voor de service
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.