Skip to main content
ik heb de laatste dagen enorm veel storingen met belgacom tv het blijft voortdurend haperen en om de zoveel tijd komt er op 'zender niet beschikbaar' het is ook op alle zenders. is dit een algemeen probleem? of ligt dit aan mijn decoder?

Is de decoder met de modem verbonden met een netwerkkabel, of met een draadloze oplossing (PLC of Ruckus)? Indien draadloos, probeer het dan eerst eens met een netwerkkabel.



Post ook uw login, dan kan Eva uw lijn nakijken.


Beste Jelkeuh,



Zoals wouter1984 zei, het kan goed zijn dat u draadloze toestellen hebt die een verbindingsprobleem hebben. Soms volstaat het om die toestellen te herstarten. Door ze kort van stroom te onderbreken.



U kan ook uw login posten zodat wij uw lijn kunnen nakijken tot aan de modem.



Mvg,



Eva van Belgacom.


ook wij zitten met hetzelfde probleem hier in lommel heb een nieuwe bbox gekregen maar de storingen zijn niet verholpen het is net of onze internetlijn steeds wegvalt zou fijn zijn als we wisten aan wat het lag


bedankt voor de reacties er komt woensdag een technieker langs dus dan zullen we meer weten. groetjes


Beste Tijgertje,





Je kan Belgacom contacteren via een gratis nummer waar ze u zeer graag met dit probleem zullen te woord staan 0800/22.800





M.V.G


@Belgacomboy, het nummer van de technische dienst is 0800 22 700


Ook wij zitten de laatste dagen met hetzelfde probleem. En wij hebben een draadloze verbinding.



@Jelkeuh: is het probleem nu verholpen bij u?



Mvg
De electriciteit is uitgevallen.



Heb nu een probleem met de digi box er komt een code P103 op ( geel en rood lichtje blijft constant pinken.



ken er niks van. ALLE HULP IS WELKOM



BEDANKT



paula


probeer eens een volledige reset, als je daar geen succes mee hebt neem je best eens contact met de technische dienst 0800 22 700



mvg



ps: 't is een decoder, geen digibox...


Reageer